Polubcie :-)

czwartek, 24 lipca 2014

Instrukcja - Rope Braid tzw.warkocz sznur

Witajcie cos prostego chodz  efektownego :-) Pokaze wam dzisiaj krok po kroku wykonac z dwóch pasm tzw.warkocz sznur .Jako male dziewczynki pewnie rowniez kombinowalyscie cos takie zrobic z wlosow i jaka wielka radosc byla gdy to cos sie trzymalo .Mam wielka nadzieje ze po ponizszej prezentacji nie bedziecie sie juz musialy glowic,co zrobic,by zawijaniec sie nie rozwinal :-)
  
pis
 Do dziela
1.Oczywiście rozczesujemy wlosy i staramy sie je wygladzic(dlonmi czy jakimś stabilizatorem bądz wodą)
2.Dzielimy na dwie,w miare równe cześci...

3.Obie rownoczesnie zawijamy w TĘ SAMĄ stronę, no.w lewo jak na zdjeciu,
4.by następnie owijać je o siebie w PRZECIWNĄ stronę.(jeśli pasma zawinęłyśmy  w lewo,to skrecamy w prawo,a jesli zawinelysmy w prawo to ze soba skrecamy w lewo.)



5.I tak w kólko,aż nam włosów do skręca braknie!


6.Pamietajac oczywiscie,żeby ciagle dodatkowo dokrecac
pojedyncze pasma,
7.Zabezpieczamy gumka i Gotowe .
Mam nadzieje,że w jakims stopniu moj post byl pomocny

Do nasteepnego :)


5 komentarzy:

  1. Świetne masz tu pomysły! A ten warkocz cudowny :) Jak podrosną mi włosy będę musiała coś wyprobować ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;-) akurat ten warkocz jest banalnie prosty ;-)

      Usuń
  2. wow świetny pomysł ! <3
    Zaczynam dopiero ;) Jak znajdziesz czas to wpadnij ;)
    www.facebook.com/claudynix
    www.claudynix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, pisz takich więcej bo naprawdę Ci wychodzą! może w następnym poście opiszesz swój idealny dzień?

    BLOG: ❤ http://codziennoscagg.blogspot.com/ ❤ Może wspólna obserwacja? jak tak to zaobserwuj i napisz mi pod postem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. great blog<3

    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń